Bereikbaarheid / Reachability - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Irene Vogel - WaarBenJij.nu Bereikbaarheid / Reachability - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Irene Vogel - WaarBenJij.nu

Bereikbaarheid / Reachability

Blijf op de hoogte en volg Irene

04 Januari 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Voor iedereen die moeite heeft ons te bereiken, hierbij nogmaals de gegevens:

Koos
mail : vogelkoos54@gmail.com
Skype : koos.vogel

Irene
mail : vogel83dubai@gmail.com
Skype : irenevogel0504

Inmiddels zijn we er achter dat post niet bezocht wordt in Dubai. Jammer voor de attente vrienden (o.a. Mirjam) die Kerstkaarten hadden gestuurd. De kaarten zullen vermoedelijk in de woestijn liggen :-(

Post wordt hier normaliter naar het bedrijf gestuurd waar je werkzaam bent. Dus mocht je in de toekomst nog een brief of kaart willen sturen, dan kan dat gestuurd worden naar:

PFF Middle East DWC-LLC
P.O. Box 261617
Dubai World Central-Logistics City

Pakketten van Aramex, DHL en Fedex worden wel aan huis bezorgd.
Rare jongens die Emiratie ;-)

Irene

Vanaf december 2014 wonen Koos en Irene Vogel voor een periode van 3 tot 5 jaar in Dubai. Om het thuisfront op de hoogte te houden over ons leventje hier, is dit blog in het leven geroepen. Leuk als je ons volgt, leuk als je een reactie stuurt. Lieve groet, Koos en Irene

Actief sinds 26 Okt. 2014