Gelukkig nieuwjaar / Happy new year - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Irene Vogel - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar / Happy new year - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Irene Vogel - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar / Happy new year

Blijf op de hoogte en volg Irene

31 December 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Jullie hebben nog even te gaan daar, maar bij ons is 2015 al 2 uur oud. We hebben een super leuke avond gehad, maar waaaar waren de oliebollen??? Dat moet dus anders volgend jaar.
Maar voor de rest: iedereen een super en geweldig, fantastisch en mooi en vooral gezond 2015 gewenst en dank voor al jullie bemoedigende en lieve wensen, we waarderen dat zeer, liefs en dikke kus, Koos en Irene

• 03 Januari 2015 - 09:43

ElsDumerniet:

Voor jullie ook de allerbeste wensen en alle goeds!!!! Hoe gaat het tot nu toe? Ja,dat je de oliebollen mist,dat kan ik mij voorstellen! Al een huis naar de zin? Wij horen het allemaal wel. Hier alles goed met ons.

Zijn reuze benieuwd!!!!!!! Liefs en een dikke kus van de Dumernietjes.

• 04 Januari 2015 - 07:53

Antoinette:

lieve koos en Irene

Een gelukkig en gezond 2015
    Leuk om mee te lezen hoe het daar
    Gaat!
    Ben benieuwd hoe de tuin er uit
    Gaat zien. Dus volgend jaar zelf
    Oliebollen bakken als ik een paar
    Pakken mix moet opsturen hoor ik
    Het wel:-))

Groetjes Antoinette en de mannen

• 04 Januari 2015 - 13:16

Bianca:

hey Vogeltjes..

Een heel gelukkig en vooral gezond 2015!
    Dat jullie maar lekker mogen genieten en binnenkort komt Bart ook.
    Jammer dat jullie geen oliebollen hadden, maar dat gaat volgend jaar anders!
    Gewoon spullen inslaan daarvoor.

Liefs,
    Bianca en Kok

Irene

Vanaf december 2014 wonen Koos en Irene Vogel voor een periode van 3 tot 5 jaar in Dubai. Om het thuisfront op de hoogte te houden over ons leventje hier, is dit blog in het leven geroepen. Leuk als je ons volgt, leuk als je een reactie stuurt. Lieve groet, Koos en Irene

Actief sinds 26 Okt. 2014